خدمات و تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر ماشین ظرفشویی قابل انجام می باشد. ماشین ظرفشویی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر ماشین ظرفشویی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات ماشین ظرفشویی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرف شویی

تعمیر سبد ماشین ظرفشویی

تعمیر پمپ ماشین ظرفشویی

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

تعمیر درب ماشین ظرفشویی

سرویس ماشین ظرفشویی

قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل شستشو در آشپیزخانه می باشد که امروزه استفاده از آن بیشتر شده است. قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN های بروز که تکنولوژی بهتری نسبت به تولیدات قبل هر کارخانه داشته است کمتر دچار خرابی و خسارت می شوند اما در طول استفاده از ماشین ظرفشویی ممکن است قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN بدلیل عدم استفاده صحیح دچار خرابی نیز شوند که در دو حالت یا می بایست قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN تعمیر شود یا در صورتی که قابل تعمیر نباشند قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN با قطعه نو و سالم جایگزین شود.

ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که در تولید و ساخت آن با قطعات پیچیده ای ساخته شده است و تعمیر ماشین ظرفشویی یا تعمیر یا جایگزینی قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN می بایست توسط یک کارشناس با تجربه و متخصص انجام شود. در ادامه با قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN بیشتر آشنا می شویم.

انواع قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN بطور کلی به سه دسته کلی تقسیم می شود. قطعات کنترل کننده دستگاه، قطعات مصرف کننده و قطعات انتقال دهنده. همانطور که از نام هر دسته از این قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN مشخص می باشد، کارایی ها نیز مشخص است.

قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN کنترل کننده

این قطعات کنترل عملکرد ماشین ظرفشویی را بر عهده دارند. در صورتی که در ماشین ظرفشویی مشکلی ایجاد شود این قطعات کنترل کننده باعث می شوند تا ماشین ظرفشویی متوقف شود.

قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN مصرف کننده

قطعات مصرف کننده در ماشین ظرفشویی قطعاتی هستند که با اتصال برق کارشان آغاز می شود و عملیات شستشو انجام می شود. قطعاتی مثل مخزن، پمپ و المنت ها.

قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN انتقال دهنده

این قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN مابین قطعات کنترل کننده و مصرف کننده قرار گرفته اند که باعث انتقال پیام از کنترل کننده ها به مصرف کننده ها می شوند. قطعاتی مثل سوکت ها و کابل های ماشین ظرفشویی.

برد های الکتریکی قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

یکی از مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN برد های الکتریکی این دستگاه می باشد. وظیفه این قطعه فرمان دادن به قطعات دیگر ماشین ظرفشویی می باشد تا فرایند شستشوی ظروف توسط ماشین ظرفشویی انجام شود. عملیاتی نظیر روشن کردن دستگاه و آغاز شستشوی ظروف. در صورت خرابی برد ماشین ظرفشویی معمولاً کدهای خطایی در نمایشگر دستگاه ظاهر می شود که یک سرویس کار یا تعمیر کار می تواند آن را عیب یابی و تعمیر برد ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

شیرهای برقی قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

شیر برقی ماشین ظرفشویی از دیگر قطعات این دستگاه می باشد که دارای قسمت های مختلفی همچون صافی و اتصال ورودی آب، خروجی آب و بدنه و قسمت های دیگر تیشکیل شده است. این قطعه از ماشین ظرفشویی میزان آب ورودی به ماشین ظرفشویی را کنترل می کند.

هیدروستات قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

این قطعه از ماشین ظرفشویی کنترل میزان ورودی آب را به دستگاه بررسی می کند و باعث می شود تا آب به حارج از دستگاه نشت نکند. در ماشین های ظرفشویی دو عدد هیدروستات در کنار هم قرار می گیرند و با هم عملیات پر شدن و تخلیه مخزن آب ماشین ظرفشویی را بررسی می کنند.

موتور قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

اصلی ترین و مهم ترین قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN ، موتور شستشوی آن می باشد. این موتور باعث می شود تا در حین شستشو محلول شسنشو را پاشش کند تا ظروف تمیز شوند. در صورتی که این قطعه دجار مشکل شود ممکن است ظروف اصلاً تمیز نشوند یا پاکیزگی کافی را پس از فرایند شستشو نداشته باشند.

فیلتر قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

یکی از مواردی که می بایست مصرف کنندگان ماشین ظرفشویی بدانند این است که ظروف را به همان کثیفی که است وارد دستگاه نکنند و بسیاری از مواد هایی که به آن چسبیده است را از ظروف جدا کنند. کار فیلتر ماشین ظرفشویی این است که موادی که به ظروف چسبیده اند را مانع ورود به درون ماشین ظرفشویی کند و آن ها را جدا کند.

خرید قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN

گاهاً قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN بدلیل خساراتی که به آن ها وارد می شوند قابل تعمیر نیستند و می بایست این قطعات با قطعه سالم و نو جایگزین شوند. یکی از موارد مهم در خرید قطعهات ماشین ظرفشویی این است که این قطعات کاملاً اورجینال باشند و طول عمر مناسب داشته باشند و باعث خرابی های بیشتر نشوند. مصرف کنندگان و یا تعمیرکاران ماشین ظرفشویی می توانند از فروشگاه این مجموعه قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN مورد نظر خود را با اطمینان تهیه کنند.

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

ماشین ظرفشویی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. ماشین ظرفشویی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر ماشین ظرفشویی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه ماشین ظرفشویی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات ماشین ظرفشویی بومان BOMAN جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست