خدمات و تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعات اصلی ماشین ظرفشویی در هر نقطه ای که باشید تنها با یک تلفن یا سفارش آنلاین تعمیر ماشین ظرفشویی قابل انجام می باشد. ماشین ظرفشویی بدلیل حساسیت در دستگاه می بایست هر زمان دچار مشکل شود بلافاصله تعمیر ماشین ظرفشویی صورت گیرد تا باعث خسارات بیشتر نشود. تعمیرات ماشین ظرفشویی در اسرع وقت در محل موردنظر شما جهت ارائه خدمات تعمیر حاضر خواهد بود.

ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرف شویی

تعمیر سبد ماشین ظرفشویی

تعمیر پمپ ماشین ظرفشویی

تعمیر کار ماشین ظرفشویی

تعمیر درب ماشین ظرفشویی

سرویس ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل خانگی است که در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه که با برق و آب کار می کند گاهاً ممکن است دچار مشکل شود که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی داشته باشد. تعمیر ماشین ظرفشویی یکی از خدماتی است که سرویس کاران و کارشناسان آن را انجام می دهند. ماشین ظرفشویی دارای قطعاتی است که به مرور زمان ممکن است مستهلک شود و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی داشته باشد.

نشانه های خرابی ماشین ظرفشویی

ماشین های ظرفشویی جهت شست و شوی ظروف به کار می روند. در صورتی که یک ماشین ظرفشویی بخوبی ظروف را تمیز نمی کند نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارد. همچنین اگر حین کار این دستگاه دچار لرزش می شود و یا حتی در عملکرد آن مثل روشن و خاموش کردنی یا فرامینی که به آن داده می شود نیز نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارد. عدم تخلیه آب یا عدم عملکرد صفحه نمایش ماشین ظرفشویی نیز از دیگر مواردی که است ماشین ظرفشویی دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارد.

قطعات نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی

با توجه به مواردی که پیشتر در مورد نشانه های خرابی ماشین ظرفشویی عنوان شد که نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی دارد، در ادامه با جزئیات بیشتر اشاره می شود.

  • ماشین ظرفشویی بدرستی ظروف را تمیز نمی کند: در صورتی که ماشین ظرفشویی شما ظروف را تمیز نمی کند ممکن است مشکل از عدم پاشش درست آب در مخزن یا حتی از کیفیت پایین مواد شست و شو باشد.
  • ماشین ظرفشویی بدرستی آب را تخلیه نمی کند: در این صورت به احتمال زیاد پمپ آب ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی توسط کارشناس را دارد
  • ماشین ظرفشویی روشن نمی شود: در بسیاری از مواقع مشکل از سیستم برقی و برد ماشین ظرفشویی می باشد که سرویس کار می بایست تعمیر ماشین ظرفشویی را با دقت انجام دهد
  • دکمه های ماشین ظرفشویی درستی عمل نمی کند: در این صورت برد ماشین ظرفشویی دچار ایراد شده است و نیاز است تا کارشناس تعمیر برد ماشین ظرفشویی را انجام دهد
  • ماشین ظرفشویی پس از شستشو آن ها را بدرستی خشک نمی کند: در این حالت سیستم تخلیه ماشین ظرفشویی معیوب شده است و نیاز به تعمیر یا جایگزینی قطعه دارد.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بستگی به این دارد که چه قطعاتی دارای مشکل باشند و این که آیا آن ها قابل تعمیر هستند یا می بایست تعویض شوند. گاهاً ممکن است نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی نباشد و تنها سرویس ماشین ظرفشویی کفایت کند و مشکلات را تا حد زیادی رفع کند. براورد هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی را می بایست یک سرویس کار یا کارشناس بصورت حضوری دستگاه را مورد بررسی قرار دهد و پس از اعلام نتیجه با تایید شما تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

ارور ماشین ظرفشویی

یکی از مواردی که نیاز است در تعمیر ماشین ظرفشویی یک کارشناس بعمل آورد، بررسی ارور های ماشین های ظرفشویی می باشد. در هر دستگاه با تکنولوژی روز یک خطا یا اروری وجود دارد که نشان دهنده مشکل آن دستگاه می باشد و به سرویس کار کمک می کند تا مشکل آن را بهتر متوجه شده و تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

ارور F5: خطای کافی نبودن آب داخل ماشین ظرفشویی

ارور FE: خطای آبگیری بیش از حد ماشین ظرفشویی

ارور F3: خطای تخلیه آب ماشین ظرفشویی

ارور F2: خطای عدم ورود آب به ماشین ظرفشویی

ارور E4: خطای سرریز شدن آب ماشین ظرفشویی

رور I40: خطای هیدروستات ماشین ظرفشویی

ارور H4: خطای سنسور دمای ماشین ظرفشویی

ارور 04: خطای فن خشک کن ماشین ظرفشویی

ارور E02: خطای خرابی رله ماشین ظرفشویی

ارور I50: خطای عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی

ارور D07: خطای نشتی آب ماشین ظرفشویی

درخواست آنلاین تعمیر ماشین ظرفشویی

با استفاده از سایت این مجموعه می توانید در هر کجا که هستید بصورت آنلاین درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی را اعلام کنید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم را جهت تعمیر ماشین ظرفشویی شما انجام دهند.

مراحل انجام کار:

1

مرحله اول

2

مرحله دوم

3

مرحله سوم

4

مرحله چهارم

تعمیر قطعات

ماشین ظرفشویی بهمراه قطعات آن توسط کارشناسان تعمیر یا جایگزین می شود. ماشین ظرفشویی در ابتدا توسط کارشناس عیب یابی می شود و در صورت صلاحدید اگر ماشین ظرفشویی قابل تعمیر باشد آن قطعه را تعمیر می کند و در غیر اینصورت با تایید شما قطعه اصلی تهیه کرده و آن را برای شما جایگزین می کند. تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی در صورت صلاحدید توسط سرویس کار در محل انجام می شود.

فروش قطعات

فروشگاه این مجموعه دارای قطعات ماشین ظرفشویی می باشد و مشتریان یا سرویس کاران می توانند با مراجعه به فروشگاه قطعه ماشین ظرفشویی موردنظر خود را تهیه کنند. قطعات ماشین ظرفشویی همگی اصل بوده و بصورت آنلاین قابل سفارش می باشد. فروشگاه قطعات ماشین ظرفشویی جهت فروش محصولات بصورت آنلاین و شبانه روز از طریق وب سایت و اپلیکیشن آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست